viccy

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Victoria - 1 augusti 2010 18:35

Bloggar jag brukar titta in på ibland:
Johanna Fåglund
Lina Flodin
Leonard Gren

Kikar även in på vänners bloggar och läser lite om vad som händer i deras liv.   
Jag tycker att fotobloggar är mest intressant, eftersom att jag själv gillar att fota och har en systemkamera.   
Är ju inget proffs direkt och jag påstår inte att jag kommer att bli det heller. Men det skulle ju vara lite skoj, haha. 
Jag kommer att lära mig vartefter!

Av Victoria - 1 augusti 2010 18:12

So hearing your voice on the phone 
It makes me feel like I'm further from home
Ooohh, I miss how it feels when we touch
Just like a papercut  

Av Victoria - 1 augusti 2010 18:07

Sitter här i min ensamhet och väntar på att åskan ska komma, haha. Wierd? Ja. Men morsan gnäller om att jag måste stänga av datorhelvetet om det börjar åska.
Alltså, inte för att jag vill att det ska börja åska, men aa.. Haha! 
Ser ut som att det är ett oväder på g.


Whatever. Idag har jag och mamma varit vid Ingelsta och shoppat. (Ovanligt..). 
Jag köpte två linnen 79:50:- /st och ett nagellack för 69:-.
Nu ska jag inte handla något mer på flera veckor, för jag är nästan helt pank. 
Btw, så har jag märkt att jag nästan har blivit lite beroende av nagellack!! 


Även om jag har jäkligt ont i ryggen så klippte jag häcken idag. Fick 50:- för det. Hade inte lite ont i axlarna efter det. Men det var det värt.   
Blir nog att hjälpa till och stryka lite ikväll också...


Dagens köp på bild:   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards